Konzultáció

Bejelentkezés: telefonon, vagy SMS-ben
(+36-30-282-31-91, +36-20-457-92-60),
vagy a lent található kapcsolati űrlapon.

Első alkalommal általában arra kérem a klienseimet, hogy a konzultáció előtt gondolják át életük fontosabb területeit, s a konzultáció kezdetén megkérem őket, hogy beszéljenek ezekről egy kicsit. A fontosabb területek a következők: jólét, jóllét, üzleti élet, munkahelyi megoldandók, szeretet/kapcsolatok, önkifejezés, illetve az ezekben rejlő kreativitás. Ha a kliens mégsem tudja, hogy miről beszéljen, akkor megkérem, hogy a következő dolgokra koncentráljon:

  • jelen életbeli válságok: jelentősebb negatív történések, visszatérő álmok, korlátozó hiedelmek, akadályok, hogy megtalálja a neki való munkát, vagy bármi, ami korlátozza az aktuális fizikai, mentális-gondolati, érzelmi, vagy spirituális megnyilvánulását;
  • jólléti problémák: minden olyan megoldandó, amelyik az általános közérzetet befolyásolja;
  • pénzügyek, karrier és kreativitás: kihívások (nehézségek), jelenlegi, vagy ismétlődő minták, amelyek a boldogulását, vagy a jólétét blokkolják;
  • kapcsolatok: állandó, vagy hosszú ideje fennálló nehéz kapcsolat a szülőkkel, testvérekkel, házastárssal, gyerekekkel, főnökkel, kollégákkal, vagy másokkal, visszatérő problémás minták a kapcsolatokban;
  • kapcsolati függőségek: visszatérő érzelmi megoldandók
  • álmok: visszatérő, vagy különösen eleven álmok.

A szolgáltatási listaárak a következők:

  • Egyéni konzultáció
    • 7.000 Ft/20 perc
    • 12.000 Ft/30 perc
    • 20.000 Ft/50 perc
  • Céges konzultáció
    • 20.000 Ft/30 perc
    • 30.000 Ft/60 perc
    • 35.000 Ft/90 perc

A szolgáltatás díja a ténylegesen eltöltött idő alapján kerül megállapításra.

Megjegyzés: tevékenységemet KATA-s vállalkozóként végzem, így a fenti árak bruttó árak. Tevékenységemről minden esetben számlát/nyugtát állítok ki, a számla kiállításához szükség van a személyes/céges adatok (cégeknél adószám is) megadására.

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet

Igen, elolvastam és megértettem az adatvédelmi elveket

[recaptcha]

Ha klienssel vagyok, akkor általában nem veszem fel a telefont, de amint tudom, visszacsörgetem.
VAGY küldhet SMS-t, melyben kérem megjelölni, hogy kb. mikor felelne meg az időpont (délelőtt/délután).